L.W

Hallå i stugan! Känner mig rätt sömnig idag..men det får man ju göra på söndagar!

I fredags kom Lin hit o tittade på lägenheten. Så skulle vi kanske gått på bio, men det slutade med idol och spel istället. Jättemysig kväll.

Igår pluggade jag först med Louise hemma hos henne. Det gick faktiskt riktigt bra o stannade typ 3 timmar (pluggade inte hela tiden he he). Efteråt gick jag hem och på kvällen åt vi middag hos Nilla o Bengt med Eva också. Och gulliga lilla simon (katt)! Mycket trevligt. Somnade på kvällen till simon and garfunkel.

Och till sist är det söndag, sista helgdagen. Är inte jättetaggade på skola imorn! Men det bli nog i okej. Ikväll ska jag, pappa och Sofia på Lars Winnerbäck!!! Ska bli sjukt kul. Älskar verkligen att gå på bra konserter (hoppas att den blir bra)



lars winnerbäck - faller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback