i don't care if monday's blue

Idag ringde klockan vid 10.30, men råkade somna om och vaknade vid 12 istället. Kollade på Gilmore Girls, gjorde mig i ordning, stressade lite och gav mig iväg till sjukgymnasten. Åkte hem, pluggade lite. Åkte iväg till mammas jobb och kollade på tavlor som kommer vara med på deras konstutlottning. Efter det gick vi förbi Acne på Åhlens där jag köpte en längre skjorta och sedan strosade vi vidare för att gå längs Bibloteksgatan och fikade på Wienerkonditoriet. Åkte hem, åt middag och pluggade engelska. Lite bilder:



Nu är det fint och juligt på stan








Fika!

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad mysigt det ser ut! Vet du jag tycker vi borde ses någon dag! Kanske ta en fika? :) <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback