Hej hopp

Hejselihoppsan! Ska strax till skolan faktiskt! Ska på möte med min mentor och annat folk. Slänger in en lista (snodd av Sofia)


Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter: Maria

Smeknamn: Har många. Mars, marrsan, marimoo, marou, mia m.fl.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Låtar med Coldplay, lasse lindh, eller andra som är sorgliga.
Beroende av: Familj, vänner, kläder, skor, mat ha ha
Vad får du oftast komplimanger för?: Min stil, hur jag ser ut.
Hur imponerar man på dig?: Om man är sig själv och står för det man tycker, eller om man har riktigt duktig på något.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ja, ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du har två nya meddelanden."
Var bor du?: I Stockholm
Trivs du där?: Ja
Äger du några converse: Ja
Är du allergisk mot något: Vete

Hur svarar du i mobilen: Det är Maria, eller bara hallå.

Antal timmar sömn inatt: Hm..vet inte riktigt.

Brukar du komma i tid: Oftast.
När mår du bra: När jag är frisk och med dem jag tycker om
När blev du fotad senast: Antagligen av mig själv för några dagar sedan.

Hur känner du dig nu: Lite trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Har en ganska blandad garderob, men den innehåller mycket randigt.

Hade du en bra kväll igår: Ja, helt okej.

Favorit dryck på morgonen: Te och vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar 22.00 - 23.00, helger senare.

Är du blyg?: Det beror på vem/vilka jag är med.
Sysslar du med någon idrott: Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Se hur de tänker.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, eller när jag är helt bra är jag det.

Är du bortskämd: Vissa skulle nog säga det :)
Vad gör du i morgon: Tar det lugnt och möte i skolan.

Vad längtar du till?: Tills våren kommer och alla träd och buskar har ljusgröna knoppar och blad!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja.
Vad använder du för shampoo?: Matrix

Hur gammal är du: 16

Gröna eller röda äppeln: Helst Pink Lady. Riktigt gröna är också goda.

Vilken tid gick du upp idag: Gick nog upp runt halv ett idag, men vaknade tidigare.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Är du bra på att laga mat: Det beror på vem du frågar

Är du musikalisk?: Ja.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte.

Tycker du om sushi: Nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Något gott.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Röker du: Nej.

Senaste låt du hörde: So Sorry - Feist.


Nu sticker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback