I can’t do well when I think you’re gonna leave me, but I know I try

Hej hej hej! Sista riktiga skoldagen idag. Började halv tre, och innan det träffades jag och Hettis för att åka till stan och kolla efter en klänning jag skulle kunna ha på skolavslutningen. Hittade en på Topshop, vilket var perfekt eftersom jag hade presentkort där. Efteråt fikade vi på Espresso House och åkte senare vidare till skolan. Där hade vi bara två lektioner, då vi utvärderade kurserna/lärarna och åt glass.

Efter att jag slutat skolan gick jag till Lin och var där en liten stund innan jag gick hem. Har tagit det lugnt och det hade jag tänkt fortsätta med. De ända planerna jag är att kolla på Grey's Anatomy. Skönt skönt! Imorgon ska jag träffa Lin och gå på stan tror jag, och på kvällen vara med Hettis och Louise, vi har inga lektioner. Och tillsist är det skolavslutning på fredag. Tjoho!


Empire of the sun - We are the people

Kommentarer
Postat av: Lin

GILLAR DU DEN OCKSÅ!? jag lyssnar på den där hela tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback