Going to Nice!

Hej! Det är verkligen skönt med lov. Jag har pluggat idrott idag, duktigt va? Idag samlades även alla Ottossons hos Claes och Katarina. Det var trevligt. På lördag ska vi till Lotta & co (min syssling), och det var länge sedan så det ska bli kul! Och vet ni vad? Jag ska till Nice! Woho! Det är bara över en helg för att vi ska göra en sak, men ändå! Börjar känna mig som hemma där borta. Så den 16:e åker vi! Nej, jag är faktiskt trött. Ville mest titta in här och uppdatera lite grann. Puss o hej!









Nice i somras.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Hey you! Gott nytt år, God jul och allt som finns att gratta. Kanske du inte visste va, att jag brukar kika in här ;) //Mine

2009-01-05 @ 21:25:54
Postat av: Maria

Desamma :D Vad roligt, vi kanske ses snart? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback