regina spektor, idol och annat


I tisdags skulle vi på Regina Spektors konsert! Jag o sofia väntar på johan och magdalena


Pappa, sofia och jag väntar på att konserten ska börja!




Regina

Fredag:

I fredags var det dags för idol-final! Pappa, kicki o sofia i globen


Nästan alla platser var upptagna, till och med de som var jättehögt upp!


Sofia träffade på Marie Serneholt.


Jag


Erik vann, tjoho!

Lördag:


Jag mötte Lin för att köpa lite julklappar


Jag med presentpåsar. I kungsträdgården var det massa folk som åkte skridskor, jättemysigt!
På kvällen kom som sagt gäster, nämligen Pelle, Gunilla och Lotta! Trevligt, fast blev väldigt trött på slutet:)

På fredag får jag jullov, himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback