Tisdag

Jag älskar nya skor, men jag hatar skavsår. Fast det kanske inte var så smart att välja ett par nya skor att gå på stan i. Men men. Nu är i alla fall mina fötter fulla med skavsår, de värsta är på hälen. Usch! Nu har jag plåstrat om mina fötter och tagit på ett par riktigt mjuka strumpor!

Har varit på stan med Hettis o Sophia, jättekul att ses igen! Och imorn är det skola igen! Det kommer verkligen vara ovant. Fast imorn blir det bara en samling i aulan och upprop och kanske något snack i klassrummet. Ska få några nya till klassen också, tre stycken tror jag.

Om en stund blir det middag, sedan måste jag plugga och diska..inte de roligaste sysslorna. Men jag tror att det kommer gå ganska bra att plugga, hoppas jag åtminstone. Nu blir det te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback