fredag

Hej! Sitter och dricker te och läser Uncut.

Min morgon började med att jag vaknade vid rätt tid! Skönt haha. Gjorde mig iordning och åkte till skolan. Hade italienska där vi lärde oss typiska frågor som man alltid lär sig i början, var bor du, vad heter du osv. Men det var rätt så kul i alla fall! Efteråt åt jag lunch med Louise och Hettis och åkte sedan förbi min mammas jobb där jag kopierade mitt schema och skrev ut min biljett till Popaganda idag! Oj vad jag längtar!

Åkte sedan hem, köpte en tidning påväg hem, Uncut, och har sedan dess tagit det väldigt lugnt. Ska ta och vila en stund så att jag är pigg inför kvällen. Är väldigt taggad! Skriver nog senare...hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också gå på Popaganda!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback