Torsdag

Idag har mitt huvud varit fullt av Coldplaylåtar och scener från igår, på ett positivt sätt såklart. Har haft en väldigt kort och skön dag idag.

Dagen började med att jag vaknade och låg i sängen och hade stor lust att forsätta ligga där. Men jag lyckades ta mig upp, göra frukost, äta den, göra mig iordning och sedan gå ner och ta bussen till Norra Real.
Eftersom det var Friends-dag så skulle alla ettor samlas i aulan och efter att en kille som hette Mats pratat ett tag samlades vi i våra klasser och pratade om skolan och sånt. Och efter det slutade vi! Så jag slutade ungefär 11.30.

Och nu sitter jag på mammas jobb och sedan ska vi iväg till Acne och Claes Ohlson för att se om jag kan hitta något för mina presentkort jag har fått. Innan dess kollade jag i lite affärer här runt omkring och blev lite shoppingsugen. Nu ska jag äta Polly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback