Lite allt möjligt

Hallå! Sitter och gör geografi. Känner mig lite duktig faktiskt. I helgen var jag ganska trött men den var bra ändå.

I lördags var jag först och fikade hemma hos Johan och Magdalena med mamma, Cissi H och hennes dotter Alexandra. Efter det åkte jag hem och hämtade lite saker och tog sedan tunnelbanan och lidingöbanan till Lidingö. Efter en liten stund åkte jag, pappa, Kicki och Sofia till Micke och Cissi där vi blev bjudna middag. 
 
På söndagen gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt. Blev firad! Tack för alla fina presenter jag fått av alla!

Idag var jag trötttrötttrött när jag vaknade men lyckades komma ur sängen ändå. Har haft naturkunskap, svenska och geografi. Och nu ska jag fortsätta med geografin. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback