Friday

Idag är det fredag, fredag, fredag! Så skönt, så skönt!

Dagen började med español och det var väl helt okej, fast vi ska ha prov nästa vecka, verkar svårt! Efter det satt jag, Isabella, Sophia, Elin och Louise och pluggade. Det gick riktigt bra, gjorde geografi. Vi håller på och skriver om olika naturkatastrofer.
10.30 träffade jag Henriette för att prata om vårat noarbete (tillsammans med andra Elin, Björn och Beata), och ungefär 10.55 åkte jag iväg och träffade mamma och sedan en dietist. Vi pratade om glutenallergi, magkatarr och viktnedgång och allt gick bra. Vi fick också tips på en kokbok - och allt såg jättegott ut:)

Efter det åkte jag tillbaka till skolan och höll tillsammans med min grupp vårat no-föredrag. Pratade lite om växtalger. Tror att det gick bra. Slutade efter det och åkte hem.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och så såg jag och mamma Juno. Nu är det helg, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback