Sådär

Har haft en sådär dag. Hade en trött jobbig morgon, kom lite försent till spanska lektionen - då vi hade prov, eftersom jag missade bussen.

Provet var ganska svårt, och det jag bland annat hade övat på (som man skulle kunna) kom inte på provet. Irriterande! Efter det hade jag jättelång håltimme då jag, Isabella, Elin och delvis Johanna var kvar i skolan och gjorde inte särskilt mycket alls. Sista lektionen var no, då vi höll på med ekologi. Ingen favorit precis. Åkte sedan hem och senare kom Kicki och hämtade mig och vi åkte och handlade och sedan hem.

Har kollat på idol och tagit det lugnt. Humöret blev lite bättre senare i alla fall. Är trött. Trött trött trött! Ska sova strax. Puss och godnatt.


Stella Mccartney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback