Första november

Hejsan! Första november idag alltså (igår).Tiden går rätt snabbt trots allt.


Idag har jag tagit det lugnt, det var väldigt skönt. Gick upp 12.30. Tänkte läsa lite historia men kom ihåg att jag inte hittat boken när jag hämtade mina grejer. Den kanske är i skåpet..? Inte vet jag.


Jag, pappa och Sofia fikade med Cissi och Micke idag, ungefär runt 16.00, på Louie Luoie på Söder. Det var ett schysst ställe. De sålde skivor där också. Det var i alla fall trevligt att göra det. Sedan skilldes vi åt och jag, pappa och Sofia åkte hem igen och åt middag. Sedan har vi spelat kort och tittat på bilder, både nya och gamla. Från julen och sommaren. Såg verkligen jättemysigt ut. Men nu är det inte långt kvar till julen! Jag längtar som bara den.




Jul nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback