ONSDAG

Hejsan! Hade tänkt att sova och så fastnar man här. Så kan det gå.

Första lektionen var idrott, på Gärdet. Gick dit och eftersom det var rätt tomt började jag undra om vi verkligen skulle vara där. Som tur var kom alla andra och så spelade vi brännboll. Kan säga att det gick sådär, är inte särkilt bra på brännboll över huvud taget. Har spelat det kanske tre gånger, sammanlagt. Man kan ju inte vara bra på allt.

Den andra lektionen hade vi svenska, vi gjorde egentligen inte så mycket. Läste en bok. Efter lunch hade vi engelska då vi berättade om våran prao på engelska, gick väl rätt bra. Skulle egentligen slutat efteråt, men eftersom jag skulle ha syslöjd om en timme så satte jag mig istället och väntade på mitt resultat på kemiprovet. Fick VG+, vilket kändes bra.

Syslöjden gick bra, gjorde klart min tyllkjol. Tyvärr gav det inte riktigt så mycket volym som jag velat, men lite är kanske bättre än inget?

Hade i alla fall en bra dag igår, eftersom jag fick veta att jag fått MVG i både so och svenska på mitt föredrag om Glasnost och Perestrojka och även på alla tre delarna på det Nationella Provet i engelska. En bra första lektion om man säger så. Blev även överraskad, vilket var kul. Vi gjorde även klar vår propaganda-bild igår, tycker den blev bra.
Nej, nu ska jag sova. Imorgon ska jag orientera (oh no), ha HLR - Hjärt och Lungräddning och dessutom ut på stan en liten stund med Lin eftersom vi ska fixa en sak. Hoppas på en bra dag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på mig, queeniequeenie här: www.theguide.nu/gutegirlonsdag.htm och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv bara till mig när du har röstat.

Postat av: Lin

GRATTIS till MVG :D

2008-05-22 @ 17:47:49
URL: http://linandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback