LANDET

Hallo, yes, I'm back. Det var ju inte så länge som jag var borta.

Har haft det bra på landet i alla fall, har idag dock varit väldigt trött. Landet-tröttheten kom idag. Det brukar bli så för mig efter några dagar. Det är något med luften.
Vädret hade gärna fått vara lite soligare, men det var mysigt ändå. Och ja, jag hade kunnat ta med mig ungefär hälften av innehållet i resväskan. Men man vill ju ha valmöjligheter, eller hur?

Imorgon ska jag i alla fall först fira mormor, som fyller 85 år, egentligen idag faktiskt! Så grattis! Släkten kommer och det blir nog fullt upp. På kväller blir det middag hos Lin, blir säkert jättekul.

Här kommer i alla fall några bilder, tyvärr tog batteriet slut  och laddaren hade jag inte med mig.
image879
Lite plugg var det för min del.
image880
Soffan i soffan.
image881

image882
Johan o jag (och lite av Kicki)
image883
En mörk bild på pappa
image884
Sofia och Magdalena.

Är trött (lyckades även sova lite i bilen och bli ännu tröttare) och ska nog sova. Sweet Dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback