SEX OCH EN HALV TIMME

Oj herregud. Jag har precis gjort klart mitt arbete om energi. Klockan är över halv två och jag har jobbat ca sex och en halv timme. Sex och en halv timme! Är helt slut fast ändå väldigt uppskruvad. Det kommer nog ta en stund att somna..

Imorgon, eller nej idag börjar jag i alla fall 08.00. Ska på matte innan idrotten och öva inför provet. Det blir nog bra, i alla fall om jag fått sova något. Mina ben är känns helkonstiga, inte så konstig kanske. Skulle behöva springa ett varv runt Gärdet, inte så trevligt den här tiden på dygnet. Ska ta och lägga mig i sängen. Och juste, köpte två skor från Björn Borg i onsdags! Riktigt najs. Och idag ska jag på stan med Magdalena. Nice price. Hittar förhoppningsvis nåt kul. Nej, nu måste jag sluta. Godnatt pussar.



Sweet Dreams

P.s. Hjärtmuffinsformarna hittar du på Picnic vid typ Östermalmstorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback