ONSDAG

Hejsan! Idag har jag varit ganska trött, hela dagen, men det har inte gjort så mycket. Mötte Sofia och Cissi vid Ropsten vid tolv. Vi åkte till stan, kollade runt lite och ät sedan lunch på Gallerian. Efter det funderade vi på vad vi kunde göra och tillslut blev det bowling! Så vi gick till bowlinghallen på Sveavägen och bowlade en timme, vilket var väldigt kul. Efter det följde jag med Sofia till Kickis jobb och gick sedan efter ett tag till mammas jobb.

Väntade där en stund och kom sedan på att jag ville kolla på ett par skor på Wedins. Vi gick dit och jag köpte dem. Efter det fikade vi på Vetekatten och sedan gick vi förbi Ohlssons tyger och köpte ett petrolblått sammetstyg (blir antagligen en kjol) och lite tråd. Efter det åkte vi hem och åt middag och nu ska jag njuta över att jag fortfarande har påsklov. Ciao!

image824image825
Skorna för 499kr och tyget för 70kr + tråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback