SOMMARLOV!

SOMMARLOV! Yes, nu är jag ledig. Igår var själva skolavslutningen, och jag fick ingen vidare start. Lyckades missa bussen och eftersom nästa skulle komma om nio minuter bestämde jag mig för att halvspringa, i mina höga klackar, till tunnelbanan. Där var det också nio minuter, och därför gick jag till busstationen utanför istället. Där stod inga minuter, och när jag väl såg bussen komma var självklart en lastbil tvungen att ställa framför den så att bussen var tvungen att stå kvar i korsningen. När den tillslut kom upp så körde den jättelångsamt hela vägen och jag fick halvspringa till allén utanför kyrkan. Där fick vi stå ett, och eftersom jag inte ätit mycket frukost mådde jag extremt illa. Tillslut fick vi gå in, och min klass spelade upp min låt, vilket gick bra.

Efteråt delades Alfa upp i sina mentorsgrupper, och Seila hade gjort jättefint med cider, popcorn, salta pinnar och kringlor samt chips. Betygen delades ut och blommor och presenter gavs till olika lärare. Betygen är jag verkligen jättenöjd med eftersom jag ökat rätt mycket.
Jag och min klass gav i alla fall Magnus och Seila varsin present och jag gav blommor till både Seila och Ruben. Väl i skolan var det väldigt många som grät, det blev som ett stort gråtkalas.

Efteråt åt jag, mamma, Micke och Johan lunch i Tessinparken och satt där ett bra tag. Jag och mamma gick hem och tog det lugnt eftersom jag kände mig väldigt trött och på kvällen blev jag upphämtad av Kicki, Johan och Sofia. Vi åkte till en italiensk restuarang där vi mötte Micke och Johan. Maten var verkligen jättegod, och hade en jättebra kväll.

Fick även ett par vita dr. Martens, som avslutningspresent, blev jätteglad. Invigde dem idag. Snart ska jag till Lidingö. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback