TISDAG

Andra dagen på tema veckan. Idag skulle vi göra upplägg om hur vi skulle göra och sedan börja jobba. Vi gick till biblioteket, det i Fältan. Och jag kan säga att jag ångrade att jag inte hade på mig de andra skorna som jag gick till skolan med. Jag hade på mig de nya, som jag älskar, men jag fick skavsår. AJ så ont det gjorde.
 När det bestämdes att jag kunde jobba lite hemifrån försökte jag gå hyfsat normalt tillbaka till skolan utan att det skulle göra ont. Det gick inte så jättebra. Men men, that's life. När jag äntligen fick sätta i fötterna i de andra skorna blev mina fötter väldigt glada. Det var väldigt skönt.

När jag kom hem gjorde jag lunch direkt och började jag sedan jobba. Jobbade en timme, pause, en timme till och lite till. Det gick bra fast det var väldigt svårt att få svar på en fråga. Får kolla lite till tror jag. När jag sedan blev hungrig började jag titta i skafferiet och såg nacho chipsen. Yummi. Åt upp dem. Försökte sysselsätta mig lite utan att vara vid tv:n eller datorn genom att vara lite med Gunnar. Det gick inte så bra, han var inte på lek humör. Nej, det fick bli datorn i alla fall.

Och nu är jag mätt efter middag och hallon. Ska strax plugga lite matte (om 4 minuter om jag ska vara exakt) och ja..kolla på Ugly Betty och Gynning kanske? Ja, så får det nog bli. Puss!

image767
Bild: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback