SHOPPING I STADEN

Hejsan hoppsan! Jag har shoppat idag. Det var inte alls meningen, eftersom jag egentligen bara ville krypa ner i sängen innan Lin kom. Men tur var det att jag inte gjorde det!

image763
Gillar dem mer och mer för varje gång jag ser på dem. Det är något med skor. Fyndades för 200kr (ursp. 580kr) på Din Sko

image765
Vill köra på mönstrade strumpor i högklackat i vår. 3 strumpor, betala för två blev det inne hos Topshop för 118kr.

image766
Lite större, skön, svart tröja från Gina Tricot!


Nu ska jag kolla igenom La Redoute katalogen som kom hem till oss idag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vilka söta strumpor.

Postat av: lovisa

fina skor!

2008-01-21 @ 20:33:33
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback