LISTA


NYTT ÅR!
En liten lista över 2007:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja,det har jag gjort. Bilat till Italien (okej, har bilat förut men inte till Italien), gått på tre "riktiga" jättebra konserter (Justin Timberlake, Feist och Sahara Hotnights).
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg vad de var...men jag tror inte det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag verkligen glad för.

5. Vilka länder besökte du? Vi åkte igenom och bodde i en del länder när vi bilade till Italien. Nyår förra året firades faktiskt i Florida, USA och efter det var vi i underbara New York. Har i sommar varit 2 veckor i Toscana, Italien (bilandet) och sedanare i oktober varit i Nice, Frankrike.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Katt hos pappa..:) Det är bara att fortsätta tjata. Och....en riktigt riktigt fin och bra systemkamera kanske? Annars funkar den jag har nu också. Och så vill jag ha en riktigt fin och solig sommar!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Inte just datum, utan mer perioder. Det var väldigt speciellt att bada med delfiner, att vara i New York och Florida. Italien och Nice kommer jag aldrig glömma, inte konserterna (särskilt Justins tror jag) och...fester och sådant.

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Jag har haft ett bra år. Vet inte vad det bästa är.

9. Största misstaget? Har nog inte gjort några misstag. Eller jo, några, men de är bortglömda.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit väldigt mycket sjuk och förskyld.
11. Bästa köpet? Skinnjacka och pennkjol från H&M. Jeans från Weekday, Cheap Monday.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping och presenter till andra.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, en hel har gjort mig glad. Gillar verkligen att få paket, då blir jag glad:D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Warning Sign - Coldplay, Sahara Hotnights - If anyone matters it's you, olika Nelly Furtado, Justin och Timbaland låtar och en massa fler. One Two Three Four - Feist.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog..gladare. Tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer med mina vänner och hittat på fler roliga saker. Motionerat mera.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Onödiga saker.

18. Hur tillbringade du julen? Första paketet fick jag av Lin. Blev jätteglad! På julafton först med julunch och fika med Micke,mamma, Johan, mormor, Janne och Peo. Julklapps utdelning och middag med Micke, Johan och mamma. Dagen efter med pappa, Kicki, Sofia, Cissi, Magdalena, Johan och Micke på jullunch, paket och julmiddag. Har haft en jättebra jul!

19. Blev du kär i år? Naj.

20. hur många one night stands? Em, inga:P

21. Favoritprogram på tv? Grey's Anatomy, Project Runway, Desperate Houewives. House.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, det tror jag inte.

23. Bästa boken du läste i år? Oj, många. De flesta av Katarina von Bredow även Per Nilsson.

24. Största musikaliska upptäckten? Ingen, tror jag.

25. Något du önskade dig och fick? Ja, jättemycket.

26. Något du önskade dig men inte fick? Lite modeböcker, men är jättenöjd i alla fall.

27. Årets bästa film? Oj. Kommer knappt ihåg vilka som är från iår. Gillade Spiderman 3, Oceans 13, Vänner för livet, Kärlek på meny. Det finns jättemånga.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Fikade med Lin, hade middag hemma hos mamma med brorsorna och deras flickvänner.
29. De bästa nya människorna du träffade? Har tyvärr inte träffat så jättemycket nya människor.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Snyggare än innan:) Har verkligen hittat mig själv och min stil.

31. Vad fick dig att må bra? Att vara med familj och vänner. Skratta.

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Hm. Det var nog Adam Brody:)

33. Vem saknade du? Vänner och familj när jag var borta från dem.
34. Favorit månad? Flera.

35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det finns det säkert, men är nöjd över mitt år.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback