FRIDAY

Hallå hallå. Idag var det sista dagen på tema-veckan. Började klockan 09.00 och sedan jag jag upp och fixade med bilder och min text och efter det gick jag ner och började göra iordning våras kollage. Det var lite halvstressigt, vet egentligen inte varför. Alla var typ klara. Vi fick i alla fall sluta väldigt tidigt, var hemma vid ett. Åt lunch och slappade allmänt och kollade på Simpsons. Strax innan pappa kom och hämtade mig kom Micke och så åkte vi alla tre tillsammans till Ropsten där vi plockade upp  Magdalena och Johan och sedan fortsatte vi vidare till Lidingö.

Vi åt middag, pratade, spelade Singstar och drack te osv. Trevligt trevligt! Imorgon blir det öppet hus (är alltså ledig på måndag, tjoho!) mellan 11.00 (ska vara i skolan kvart i) och 14.00. Senare ska jag och papi på bio, vet inte vilken det blir än. Kanske försoning, Fjärilen i glaskupan (båda verkar sorgliga) eller någon helt annan. Nu är det time to sleep, eller det var det egentligen varit för ett litet tag senare. Måste ju gå upp i tid imorgon och även köpa svarta nylonstrumpbyxor. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback