UPDATE

Ojoj, jag som var så trött när jag kom hem. Tvättade håret för ett tag sedan, var väldigt glad över att jag inte fick samma överraskning som jag fick i fredags. Är nog lite trött i alla fall, men hade tänkt uppdatera lite:)

Lördag:
Jag fortsatte ligga i sängen ett bra tag. Sedan gjorde jag och Sofia varma mackor med ost och skinka. Det var mumsigt. Efter det kollades det på filmen "En ung Jane Austen" som jag tycker var bra. Senare kom Johan, Magdalena och Micke och så åt de middag hos oss. Sedan kollade vi på Melodifestivalen, eller inte jag så mycket. Fick nöja mig med att höra den från toaletten. Okej, jag vet, jättetrevligt, men ska inte gå in på några detaljer. Jag kan säga såhär: För mycket ost och laktosintolerat. Det var det.

Efter att Johan och Magdalena åkt för att åka vidare kollade vi på Bristande Bevis. Den var väl också rätt så bra. Såg klart den och efter ett tag gick jag och la mig.

Söndag:
Ställde klockan på 10.30, men när den ringde bestämde jag mig snabbt för att sova vidare. Blev väckt senare men låg ändå kvar i sängen ett bra tag. Pluggade till och med fysik. Kände mig väldigt duktig måste jag säga. Gjorde inget speciellt resten av dagen, tog det bara lugnt, lugnt, lugnt. Fick skjuss till Gärdet och nu sitter jag här. Dags att sova, börjar 08.00 prick imorgon med Wilfreid. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback