ONSDAG

Hejsan! Sitter och dricker varm choklad, det är ju mysigt. Började med matteoch efter det hade vi idrott. Då var det gruppens val och tydligen hade de valt hopprep, men jag och några andra spelade badminton istället. Var med även fast jag är förskyld, men det gick i alla fall bra.

Efter det var det svenska, lunch engelska. Vi hade vikare. Vi fick bland annat se Vänner på engelskan. Sedan slutade jag och nu sitter jag här! Ja, det var min intressanta dag hitills. Och juste, eftersom det var soligt hade jag solglasögonen på mig. Härligt med lite vårkänslor.

Ciao!


Ps. Grey's Anatomy idag!
Ps 2. En vecka kvar till London!

Kommentarer
Postat av: Katti

Jag ska till london den 12:e April :) längtar. Så jag är lite avis på dej som ska åka snart

Postat av: Katti

Ja det ska bli jättekul :)

2008-02-20 @ 19:34:06
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback