MÅNDAG

Hello hello. Måndag igen! Det börjar i alla fall bli lite ljusare.
 
I lördags sprang jag omkring och letade efter Sofias present (linnet designat av Rihanna, fashion agains aids) och jag kan säga att det var en match! Efter att hållit koll på en annan som provade det, gått till andra affärer emellan och sedan gå tillbaka och skynda fram och ta det. Jag kan säga att det tog ett bra tag. Senare åkte jag i alla fall först till Gärdet och efter ett tag åkte jag tillsammans med Johan och Magdalena till Lidingö där det var gäster. Stannade där ganska länge och fick sedan skjuss av Lasse och Inga-Lill.

I söndags duschade jag mig och gjorde mig fräsh. Sedan kom Johan, Magdalena och Micke, åt lunch och hjälpte oss att flytta allt från köket eftersom vi skulle få nytt golv. Senare åkte de hem och jag pluggade och tog det lugnt resten av kvällen.

Idag var det först syslöjd med Wilfried. Vi som har design som profil fick jobba med våra saker därifrån. Håller på att göra en klänning. Efter det var det engelska, lunch, so och no. Sedan fick jag gå hem. Nu är det mörkt ute och äter jordgubbar.


Gullig låt från filmen Juno som jag såg på bio förra lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback