We Wish You a Merry Christmas

Hej! Har haft en jättebra jul med en massa fina presenter! Fick till exempel en iPod (det behövdes minst sagt), jättefina hörlurar, Guitar Hero World Tour (jättekul!), en massa skivor (jippi nu har jag en massa nytt att lyssna på!), filmer ( jippi!), en konsertbiljett till Beyonce (!) och en mycket mer fint som smycken, kläder, stor kopp, pengar, parfym, ljus och böcker. Tack alla för allt! Har fått väldigt mycket fint!

Har haft det bra för övrigt också. På självaste julafton var jag, Micke, Johan och mamma hemma och åt gröt tittade på Kalle Anka, pratade, öppnade paket, åt middag osv. Jättemysigt! Dagen efter blev jag hämtad av pappa och så hämtade vi Johan och Magdalena och åkte till Lidingö. Sedan kom också Micke och Cissi. Var rätt trött då men blev bättre lite senare. Vi åt också gröt, pratade, öppnade paket, spelade Guitar Hero, åt middag och spelade ännu mer Guitar Hero. Somnade rätt sent och sov länge på morgonen (förmiddagen).

Nu ska jag dricka mintte. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback