Sena nätter

Hej! Idag har jag varit trött. Väldigt trött.

Vi firade Johan och Micke igår! Först åkte jag och mamma till Micke och Cissi och gav dem paket. Där var Johan och Magdalena och vi fikade och drack te. Det var mysigt. Sedan åkte jag, Johan, Micke, Cissi och Magdalena till Lidingö.

Senare kom Sandahl och Alex och efter en god middag slutade det med att jag, Micke, Alex och Sofia satt framför Guitar Hero och födelsedagsbarnen & co åkte inte hem förrens vid 05.30! Eftersom jag somnade sent natten innan har jag som ni förstår varit väldigt trött, men det har varit bra i alla fall.

Blev hemskjussad och låg och halvsov någon timme.Efter det har jag kollat på tv en större del av dagen. Jag såg filmen Amelie från Monmartre, den var annorlunda och bra! Fick den i julklapp. Nu är det inte långt kvar på året 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback