Dålig dag


bild

Hej! Hade ingen vidare dag idag. Blev lite bättre på kvällen i alla fall, och gick förresten och hämtade en julklapp, den till mamma! Är väldigt nöjd faktiskt! Ska ut och köpa julklappar imorgon. Det ska bli kul, om det inte är för mycket folk. Tror jag vet ungefär vad jag ska köpa till alla..hm.

Idag var det klassfikat också, jag kom instressandes (efter att ha varit hos doktorn) och alla verkade tycka att det var jättegott! En sak som visar på att jag har en dålig dag idag (igår) var att jag glömde resterna av bakverken och min mössa på bussen! Andra saken jag lyckas glömma. Ja ja. Imorgon är jag ledig tjoho! Fast måste tyvärr göra ett idrottsarbete men men. På fredag är det avslutning och första dagen på mitt jullov. Då kommer jag vara glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback