3 december

Hej! Har haft en trött, men ändå en rätt bra dag.

Har haft samhällskunskap, engelska (då vi fick tillbaka det oförberedda provet som faktiskt gick riktigt bra!), mentorstid, historia, svenska och matte. Många lektioner idag alltså! Varför lägger man en mattelektion på den sista lektionen, jag är alltid så trött då.

Om typ två veckor ska min klass ha julfika och jag och Henriette ska baka! Mysigt.
Nu är jag klar för mitt muntliga föredrag imorgon om Sten Sture. Har berättat det för mamma och jag hoppas på att det kommer gå bra. Om inte annat är det faktiskt bara två dagar kvar till helg! Och för er som inte märkt så är det tredje december idag (som man faktiskt kan se på mitt ljus). Måste börja handla julklappa! Godnatt




Nu är det bara 20 dagar kvar till julafton!!

Kommentarer
Postat av: isabella

nej va fint! har du ett adventsljus! de vill man ju också ha..

2008-12-04 @ 22:12:38
Postat av: Maria

jepp! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback