Tisdag

Idag vaknade jag först av klockan som ringde. Jag stängde av den. Sedan vaknade jag av mamma som ringde en och en halv timme senare. Fick det stressigt eftersom jag skulle iväg och lyckades spilla cola i hela sängen och samtidigt skulle äta lunch och göra mig i ordning.

Jag kom tillslut iväg till tunnelbanan för att möta mamma och Micke för att åka på min mammas mosters begravning.
Vi kom till Lidingö kyrka och hela cermonin var väldigt fin.
Efteråt gick vi till ett ställe i närheten där vi fikade och pratade en stund tills vi alla åkte hem. Det var lite roligt, för en av tjejerna, som förövrigt gått i Gärdetsskolan samtidigt som jag i en annan enhet, tydligen är min syssling och ska börja på samma skola och samma linje som jag. Så vi lär väl ses om en vecka.

Har förövrigt handlat och tagit det lugnt. Imorgon ska jag till en naprapat som ska (åtminstone försöka) fixa till min rygg lite grann. Har haft lite ont på sistone.

Hoppas ni haft en bra dag, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback