TISDAG

Heej! Idag har jag haft en rätt dag, även fast jag gäspat en del.

Först var det matte då vi arbetade med övning inför Nationella proven. Efter det var det svenska, eller snarare svenska/so. Satt och arbetade med arbetet hela lektionen, började tex med en Power Point. Efter det var det en till matte lektion och sedan lunch. Sedan var det spanska och till sist sista lektionen, mentorstid.

När jag slutat hördes jag och Lin och bestämde att vi skulle mötas på Ropsten. Vi möttes där och åkte ner på stan.
Vi kollade runt och satte oss ett tag på Waynes Coffee. Efter det gick vi till bla. Monki, hittade bla en tröja jag vill ha. Pengar skulle inte vara helt fel just nu.

Vi var ute ett tag och drog oss sedan hemmåt. Nu funderar jag på att göra lite so redan nu, eller ta det lite lugnt. So long!

P.s. Desperate Housewives ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback