SUNSUNSUN

Idag är det ju verkligen superväder. Hade nog kunnat gå utan strumpbyxor. Det är ju allt för härligt.

Hade som första lektion idrott -orientering. Det gick väl sådär, gillar inte orientering. Ramlade dessutom i skogen ochlyckades tappa kompassen, och framför allt, glömma den! Duktigt där. I vilket fall som helst kom vi till slut ut från skogen och kunde gå tillbaka mot skolan och omklädningsrummen. Väl ombytt skyndade jag mig iväg mot no-salarna. Vi fick tillbaka atomfysikprovet, fast vi redan fått reda på resultatet för ett bra tag sedan. Efter det hade vi lunch, lång lunch.

Vi satt i solen nästan hela rasten och hade sedan musik. Spelade upp min låt, det gick ganska bra, de andra verkade i alla fall tycka att den var bra! Tror faktiskt att musikläraren blev lite förvånad..
Efter det hade vi design med Wilfried, och ja, det börjar ju typ likna nåt. Det känns ju lite skönt. Blev i alla fall jättetrött, och det var jätteskönt när vi slutade. Påvägen hem fick jackan åka av. Nu får nog strumpbyxorna göra det med.

image871
Nu får Glamour, Elle och Gossip Girl följa med mig ut på balkongen och sola. Ciao!

Kommentarer
Postat av: :)

DU VAR UNDERBAR IDAG PÅ MUSIKEN!!!!!!!

2008-04-25 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback