IT DOES FEEL LIKE SUMMER

image877


Sitter på balkongen och har det minst sagt skönt (som ni kanske ser). Solen skiner, fåglarna kvittrar, träden har blvit fint gröna, humlorna surrar, solglasögonen åker på (till och med inomhus på vissa i skolan). Det känns faktiskt som sommar, om man nu skulle våga säga det. Tror inte att jag är ensam om att vilja behålla det här vädret.

Hoppas verkligen att det följer med mig och la familia till landet, åker ju faktiskt idag. Är borta tills på fredag. Vill kunne gå omkring barfota i gräset med klänning och bara ben. En önskning från mig.
Borde hur som helst packa. I vanliga fall skulle jag packat igår kväll, vilket det hade varit tänkt. Men så blev det inte. Måste ändå fundera på vad jag egentligen vill ha med mig. Kommer säkert ta med mig kläder för två veckor, det brukar ju bli så.

Nej, nu är det mellanmål, musik och packning som gäller. Hoppas alla har en bra valborg medan jag är borta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback