EN RÄTT BRA MÅNDAG

Hejsan! Har haft en helt okej måndag. Först hade jag syslöjd med Wilfried då jag sydde på min överdel av klänningen som det är tänkt att bli. Fick till och med prova den. Kändes lite konstigt att gå runt i en silvrig top som slutade ovanför magen, som tur är ska ju underdelen sys på sedan. Lärde mig faktiskt en hel del.

Efter det var det engelska då vi kollade på film. Sedan trodde jag, Frida och Sissi att vi skulle ha so, men så var det inte. Vi hade matte så vi fick skynda oss dit när vi väl kom på det. Efter matten hade vi lunch och efter det so. Föredrag, föredrag, föredrag. Han precis inte köra, precis som förra gången. Men det blir imorgon istället, och det är faktiskt helt okej för min del.

Sista lektionen var no, som faktiskt också var okej, fattade i alla fall vad det handlade om och hur man skulle göra. Gick hem i solen när vi slutat och träffade sedan Lin. Det var kul att träffa henne, vilket jag även ska göra imorgon - fast på stan. Efter att hon gått åts det middag och efter det pluggade jag. Spelade min låt (som ska framföras på fredag), övade matte inför NP och spanska glosor. När man väl plockat fram gitarren är det svårt att sluta. Det slutade med att jag letade upp lite andra låtar som jag började spela (Shoreline, Det kommer bara leda till nåt ont, Du kan få mig hur lätt som helst m fl.). Nu hade jag tänkt lyssna på musik, läsa Glamour som mamma köpte till mig idag och sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback