SJUK IGEN

Japp, jag är sjuk igen. Just nu är jag i stadiet när jag först blir kall, vilket gör att jag sätter på mig ex en tjocktröja. Nästa sekund är jag alldeles för varm och måste ta av mig den. Då blir det kallt igen osv osv. Ganska jobbigt...
Så vad är jag för sjuk? Har haft feber, har sjukt ont i halsen, ont i huvudet och ja, faktiskt ont överallt! Har jätteont på ryggen(förskyldnings ont) vilket inte är så jättebekvämt eftersom jag mest ligger ned hela dagarna. Och juste, så får vi ju såklart inte glömma min grymt täppta näsa, när jag vaknar går det absolut inte att andas genom den. Tur att man har en mun...

Vilken tur att jag fick O.C season one i söndags och jag antar att ni är så duktiga att ni gissar på att det är det ända jag gör på dagarna - kollar på O.C. I sådana fall gissar ni rätt! Annars gör jag inte så mycket om dagarna. Bra är väl det i och för sig, måste verkligen ta det lugnt. Juste, har inte berättat om söndagen.

I söndags vaknade jag jättetrött och var det ända tills gästerna kom då jag i alla fall försökte vara pigg. Det blev fika, tårta, paket och självklart sång. Senare blev det dags för middag och så somnade jag på soffan. Blev väckt och gjorde mig i ordning för bion som skulle ses med Lin. När hon kom gick vi ut i spöregnet och som tur var hade jag ett paraply (som dock gärna ville vända på sig en hel del) och bra skor (tillskillnad till Lin som hade ballerinor med hål i, haha). Vi kom dit men eftersom det var tid kvar och jag ville har roligare godis än vad som fanns där letade vi runt efter godisaffärer och Lin kom på att det låg en 7-eleven inte så långt bort så vi gick dit och så köpte jag godis till mig och lite choklad till Lin.  När vi kom tillbaka hade reklamen börjat med det gjorde inget. Filmen, Kärlek på meny, var jättegullig och bra. Mycket bättre än recentionen den fått i tidningen. Efter det gick vi och köpte chai-latte och drog sedan hem. Hade jättemysigt, tack för en bra kväll!

Somnade fort eftersom jag direkt när jag kommit hem kände mig jättesjuk vilket också resulterade klockan kvart 04.15 på natten och morgonen där efter.

Detta har jag fått:
- Resa till Nice
- Presentkort på Acne, 500kr
- Linne, tygväska och sjal från Monki
- Två lampor
- Designbok
- Sahara Hotnights konsert
- Resväska
- Halsband med hjärta av rosenkvarts
- Grå kofta och linne från Bikbok
- Make-up kurs + smink för 495kr
- Plånbok
- Två armband
- Silverkedja
- Presentkort på H&M, 200 kr och 850kr
- Svart plånbok
- 2 skissblock, ett mellan stort och ett stort + pennor
- Fika + present med kusinen
- Skönthetsbok
- O.C season one
-  Rött Fotoalbum
- Stor bukett med rosor

Hoppas verkligen inte jag glömt något, säg gärna till då. Vill tacka än en gång. Tack!

Nu blir det nog lite mer O.C innan jag ska sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback