Onsdag

Jaha då har halva veckan gått. Såg sista skivan på O.C boxen, sorgligt. Får nog ta och börja på andra säsongen också. Idag är det i alla fall Grey's Anatomy, överlycklig. Och jag vet en sak som kommer hända senare i tredje säsongen tror jag, lilla Liiin har berättat det för mig. :O  Hehe. Men det ska i alla fall bli riktigt kul. Dessutom är det dubbelavsnitt olala..

Idag är det i alla fall lite bättre, har dock fått en väldig hosta. Är i nästa stadie helt enkelt. Mamma hämtade förresten hem H&M paketet åt mig igår (tack) så jag har fått hem lite små saker. Kuligt! Och bra var det att hon köpte hem Piggelin också, det har varit mycket användbart. Imorgon ska jag nog försöka plugga lite, det behövs. Tråkigt men nödvändigt. Ska dra, om en kvart är det Grey's! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback