HAPPY BIRTHDAY TO ME

Idag fyller jag år! Eller för att vara exakt är det inte min födelsedag längre, men skit samma. Har haft en jättebra födelsedag och är jättenöjd med allt jag fått, verkligen. Fast får mer imorgon. :D

Vaknade av Kickis, pappas och Sofias fina skönsång och paket! Blev som sagt jättenöjd med allt. Sedan var det dags för frukost, fick massa gott, bland annat tårta såklart. Var kvar en stund ända tills jag blev skjussad hit till Gärdet och fick presenterna från mamma. Jättenöjd där med:)

Ringde Lin och vi drog ner på stan, åt lunch osv. Fick en jättefin present tack tack tack! Hängde sedan med hem till henne och var där typ en timme och sedan var jag tyvärr gå för att gå till nästa trevliga grej, middag med Micke, Cissi, Magdalena och Johan och så mamma såklart. Vill tacka er så jättemycket för presenterna också! Även fast ni kommer reta mig ett tag till antar jag, hehe.

Middagen var jättegod också, tack för det mamma. Sedan kollade jag, Magdalena, Johan och mamma på en film som var gullig och underhållande. Och åt en herrans massa nötter. Mums. Och imorgon kommer släkten och så blir det bio.

Det här blev då ett enda stort tacktal. Men vill tacka alla er en sista gång, Mamma, PappaFarmor och FarfarKicki, Sofia, Lin, Johan, Micke, Cissi och Magdalena för en jättebra dag och superfina presenter. Och så måste jag tacka för all skönsång jag fått höra av faktiskt en hel del! Tack!
image689Now I'm 15!

Kommentarer
Postat av: Niki

T.ex. min vackra sång röst =)

2007-09-16 @ 18:08:56
Postat av: Maria

Hehe jaa :D

2007-09-19 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback