TORSDAG

Igår fick jag plugghjälp av Magdalena. Vi pluggade so, tittade på Grey's Anatomy och pluggade sedan lite mer! Tack för hjälpen! Hade provet idag, det kändes helt ok. Vågar inte säga något mer.
Efter det hade vi både beting i no och bild vilket gjorde att jag fick 3 timmars håltimme! Efter att ha försökt hitta lite i no, ätit lunch och tagit det lugnt ringe Josefin som undrade om hon fick komma upp, självklart fick hon det. Hon har inte varit där sedan....7:an? Hon fick se mitt rum och vi hann bara stanna 10min innan vi började gå mot skolan igen. Vi mötte upp Cornelia påvägen och sedan gick jag vägen om mitt skåp, hämtade sakerna och gick vidare till spanskan.

Schröder kom faktiskt prick (som han inte alltid brukar göra) och vi gick in och fick en text att översätta. Efter 10min kom en annan lärare in och skulle testa den lilla tv:n i hörnet och sa att det var Romeo och Julia. Då ville min grupp också kolla på den och så fick man välja om man ville sitta där och jobba, titta på filmen eller gå hem. Jag gick till mammas jobb.

Vi ska som sagt hämta ut min dator. Viill ha den nuuu! Får dock vänta ett litet tag till. Men snaaart! :)

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback