Lördag, första dagen på lovet

Sitter här och kollar på En prinsessas dagbok 2 tillsammans med mamma. Det är ganska praktiskt att kunna titta på tv samtidigt som man sitter framför datorn. Alltså är det här mitt första inlägg med nya datorn. Härligt härligt.
Johan, Micke och Magdalena har varit här på middag, väldigt trevligt. Har annars idag spenderat dagen genom att sitta framför datorn och tv:n samtidigt som jag ätit bla. kokosboll och drukit cider. Med andra ord har jag varit väldigt onyttig. Men det är ju ändå höstlov. Då får man göra så.

Det är verkligen superskönt med lov, ska varkligen bara ta det lugnt (och så måste jag göra läxor) och vila ut mig. Idag sov jag till 12.30, fick verkligen sova ut. Så ska det vara.

Ha en bra kväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback