EN FREDAG PÅ ÄLVSJÖMÄSSAN

Hej! Är hemma från att ha varit på gymnasiemässan (i älvsjö). Dagen började dock med att kolla på när min klass spelade innebandy, sedan fick vi vänta 20 minuter och sedan drog vi i väg. När vi skulle åka rulltrappa stannade den plötsligt och skakade till, jag ramlade nästan framåt, men klarade mig som tur var. Vi åkte till Älvsjömässan där man först blev mött av 2 röda muppar. Sedan gick jag, Cornelia och Josefin runt i kaoset och bland alla människor. Jag plockade på mig en hel del, ska kolla senare vad det egentligen är jag fått med mig hem. Men jag tog lite av skolor jag var intresserade av + de som hade mediaprogram och allmänt samhälle (helst med inrikting mot bild).

När vi kollat på alla stånd var vi tvugna att gå och fika, så vi satte oss ned åt och när vi konstaterat att det fortfarande var 1timme och 20minuter tills vi skulle gå började vi leta efter Magnos & co. Tillslut hittade vi dem, blev avprickade och kunde sticka hem. Jag fick vänta rätt länge på t-centralen och tillslut kom tåget och är nu äntligen hemma. Ska nog ta och kolla igenom mina fyra påsar jag fått.

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback