SÖNDAG

Skulle då följt med mamma och hjälpt till och handla till mormor, men mådde dåligt så följde inte med. Usch vad jobbigt det är. Men nu mår jag bättre i alla fall! Efter att ha ätit lunch och tagit det lugnt gjorde jag som mamma sagt, gör något kul, åk ner till fältan. Så jag gjorde det, hittade inte klänningen från Indiska men provade en söt fast lite för liten, orkade inte prova en större. Provade dock en annan som satt bättre men är endå osäker, ska nog tänka på  saken. På H&M hittade jag i alla fall två linne och en top, alla för bara 98kr st! Topen behöver bytas till en mindre storlek, men annars älskar jag linnena. Glömde tyvärr solglasögonen(antagligen på H&M) så det är tråkigt, ska fråga om dem någon dag nu snart och se om de är upphittade:)

Hemma, innan jag åkte hittade jag ett par solglasögon jag letat efter länge, vilket var kul! De låg i väskan jag inte använt på länge länge, men idag användes den igen! Här är de nya topparna:


image588


Detaljen med flätade band älskar jag.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback