LÅNGHELG

Yey! Nu är jag äntligen ledig ett par dag från skolan. Kommer dock tyvärr komma tillbaka till ett antal prov..jaja, jag får njuta av långhelgen:)
Imorgon ska jag och Josefin i alla fall till Gröna Lund! Roligt roligt! Och senare ska jag på middag hos Lin, vi får väl se hur det går, haha;)
Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske gå på bio med mami? Någon som har någon att rekomendera?

Och juste, idag shoppade jag lite på fältan:) Tillsammans med mamma då. Köpte massa nice kläder, men säger inte vad! Lägger ut bilder sedan istället;) Köpte i alla fall...6 saker:) Typ. Och mamma köpte en väska. Nice price! Och så fikade vi såklart.

Nu ska jag i alla fall proppa i mig massa bota-förskyldningstabletter. Har ont i halsen. Usch.



Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lin

Vaddå?! Vi ska jue hyra film sötis ;) <3

2007-05-17 @ 00:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback