TORSDAG

GUD, vad jag är trött. Trött, trött, TRÖTT! Fast det är för att jag somnade sent igår. För mamma firades ju, det blev lyckad, hoppas du blev nöjd!

Jag lyckade komma upp ur sängen och komma iväg till skolan imorse. Gick tillsammans upp till syslöjdssalarna med Cornelia och Charlotta och där mötte vi Josefin. "Mitt drömrum" lektionen var väl helt ok, satt och skrev om möbler jag vill ha i mitt dröm rum.

När den äntligen slutat hade vi B-språk där det blev som förra gången, alltså, jag satt kvar i klassrummet för att vrålplugga inför provet med två andra som också pluggade (förra gången pratade dock den ena + en annan med vår spanskalärare om båtar, mopeder och om när min lärare somnade till när han körde bil så att han körde ner i ett dike och voltade osv.) medan alla andra satt ute och typ pratade.

Vi har även fler prov kommande:
Nästa vecka:
- Först SO, på onsdag
- Spanska då, på Fredag
Vecka 17:
-NO-prov i Kemi, onsdag
Vecka 19
- Matte-prov Del - A, tisdag
- Matte-prov Del B, fredag..

Ojojoj, önska mig lycka till!

Hade i alla fall lästid efter det, då satt vi ute och läste. Det var både bra och dåligt, jätteskönt fast jag fröst fast jag satt i solan:/ usch.
Efter den lektionen var det lunch men jag gick faktiskt hem. Mådde dåligt (antagligen p.g.a tröttheten). Usch för sånt!

När jag kom hem skulle mamma precis gå så jag lagade lunch till mig, satte mig vid datorn (tänkte skriva på bloggen) men efter det tog jag Glamour, mobilen, telefonen och en filt och satte mig i solen på balkongen, hade på radio på mobilen. Hur mysigt som helst.

Snart kommer nog mamma hem i alla fall, vi ska typ äta tacos, mums!

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback