MÅNDAG, ÅTER MÅNDAG

Då var det alltså måndag igen! Och den här har faktiskt varit bra, men trött. Det som inte var bra var vädret. Ärligt talat, vad hände? Regn, sol, regn, snöregn och stoora blöta snöflingor. Säger bara usch och fy!

Dagen började i alla fall hos Wilfred. Lyckades faktiskt använda någon konstig maskin. Fast råkade då klippa fel så att det kommer bli ett litet hål. Jaja.
Sedan var det håltimme! Jag, Josefin och Cornelia gick hem till Cornelia. Mys pys.
Vi gick tillbaka  till skolan och jag och Josefin då med våra sommarskor. Hrm.

Det gick faktiskt väldigt bra på matten, tiden gick snabbt. På NO:n skulle vi jobba med ett arbete på datorn. Det gick väl bra de med. Fick reda på hur jag ligger till i NO:n och så, fick VG- på Optik&Akustik provet vilket är helt ok, är nöjd!

Sista lektionen var med Magnus. Där skulle vi skriva en uppsats på ca500 ord om en av uppgifterna till "Remember the titans" lite halvkul sådär, hade lite svårt att komma igång men det går säkert bra.
Gick sedan hem tillsammans med Cornelia och mitt paraply(som jag ska gå tillbaka med tror jag) var helkonstigt och är nu typ sönder. Hrm. Ingen bra paraply dag idag.

Vi mötte även Sandra påväg hem så sista biten hade jag sällskap med henne.
När jag kom hem satte jag på mig myskläder och mamma hade köpt en fruktsallad som vi delade på(och så gjorde vi världens godaste mackor:)) och så hade vi lite mellis:)

Efter ett tag kom Lin. Det var roligt:) Särskilt i slutet då vi spelade ett Ben and Jerry's spel, haha vi ägde:D Du jag och Ben and Jerry's <3
Efter att kittlat Lin ett tag i korridoren(du och ditt gulliga skratt!) och hindrat henne från att ta hissen en stund så åkte hon iväg och jag gick in och dukade!

Mumsig middag, sedan kollade jag på tv. Pluggade matte efter det, jätteduktigt ju! Och nu sitter jag här och hade faktiskt tänkt att lägga mig snart! Och har jättelång sovmorgon imorgon, p.g.a beting, hur skönt som helst!

Ha det jättebra, puss och kram

Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men man måste ju passa på att ha sommarskor ;) men när jag gick hem så typ började det snöa.. Puss puss

2007-03-20 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback