HELGEN

Ojj vad tiden går snabbt! Nu är det alltså söndag igen.

I fredags var jag alltså hemma från skolan. Nu är jag i alla fall typ frisk skönt! Blir alltid sjuk, jobbigt!!
Sofia och Kicki kom i alla fall och hämtade mig någon gång efter fem och så åkte vi vidare till Uppsala för att fira Lasse, 60 år. Vi stannade där ganska länge, åt middag och så och sedan åkte vi hem igen där pappa väntade. Gick och lade mig efter ett tag.

Igår, lördag, åkte vi in till stan där papi o kicki skulle kolla på någon garderob och fixa någon tapet och så skulle vi äta lunch. Vi åt på Cafe Zebrano, det var gott^^.
Vi åkte hem igen, fast en omväg och lyssnade på Tracks, på p3, mys:)
När vi kom hem tog vi det lugnt och städade och och så. Sedan på kvällen skulle vi på bio! Vi tog några mackor och te innan vi åkte dit, mums mums. Vi såg filmen "Music and lyrics", den var bra, gullig:) En typisk Hugh Grant film. Det var mysigt, det var en "feel good film".

När vi kom hem åt vi lite supe, eller ja, lite kött, potatis och champinjongrej=) Jättegott.
Somnade ganska fort, och imorse när jag vaknade var jag ändå jättetrött! Fast det har ändå varit en mysig dag. Kollade på "Miss Secret Agent" med Sandra Bullock, dock inte hela, men det jag såg var rätt bra. Satte mig sedan en stund i stora soffan med pappa och kicki som läste tidningar men gick sedan ner igen och klädde på mig. Gick upp igen och kollade vad vi hade för igredienser till muffins hemma och gick sedan till affären tillsammans med Sofia.

När vi kom hem gjorde de lunch och vi åt korv med bröd:) Efter det började jag baka - Choklad muffins till mentorstiden. Hade såklart en medhjälpare - Sofia:) De blev goda, vi smakade dem nämligen sedan. Vi får väl se hur de är på tisdag.

Nu ska jag checka in asos osv. det var ett tag sedan(eller kanske i fredags men iaf.)

Puss och kram //Maria


Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback