FREDAG!!

Jo, det var då ett tag sedan man skrev här. Har mått lite si o så de senast dagarna, lite illamående och så. Och gick då hem i onsdags, tur var det för jag hade typ ätit något konstigt så jaa.

Idag försov jag mig då först, men har ändå varit tröttast i hela världen, mått lite si o så idag också. Men nu tänkte jag i alla fall äta lite nudlar!

Har fått glamour idag! Är så glad. Ska läsa i den snart, fast hade tänkt att göra lite engelska eller ngt sådant medan jag kollar på tv. Det blir säkert bra!
image532
Dessa örhängen fick jag av mamma igår, vid middagen tack så jättemycket!

image533
Och denna outfit har jag på mig idag!
Mörkblå tröja med svart mönster, Sisters
Vita jeans, H&M
Och ute:
Samma +
Skepparkavaj, Åhlens
Röd halsduk, ?
Gympaskor, Lacoste(Rizzo)


image534
Jag blev inte direkt ledsen när jag fick den här, en av höjdpunkterna idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback