DREAMGIRLS

Nu har jag alltså sett filmen Dreamgirls på bio, tillsammans med mamma. Den var bra! Absolut, särskilt om man gillar musikaler. Den var rätt lång, typ 2 h 30min men det var bra, är nöjd:)
När bion var slut gick jag och mamma till 7-eleven och köpte lite gott, bla. en bulle till mig och 2 st paket stimerol, ta 2 betala 20. Mums!

Vi tog bussen hem och när vi väl var hemma pågick Medium så vi gjorde te och satte oss i soffan och kollade på det! Konstigt slut...men aja, det var väl bra:) Har även lärt mig hur man tar foto i svartvitt, sepia osv med den nya kameran! Den är jättebra.

Jaja, tror jag ska spela Betapet eller ngt annat nu, man blir beroende, haha!

Puss och kram, ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback