DE SENASTE DAGARNA..!

Oj, det var ett tag sedan man bloggade! Har inte haft tid, har haft fullt upp!


Idag fyller min mamma år! GRATTIS!:) Imorse kom jag in med frukost på sängen och paket! Och i söndags var ju då släkten här. Just nu sitter hon på balkongen med katterna, ska nog också sätta mig där snart.
Ikväll kommer Johan, Micke (de ska göra middagen), Magdalena, Elisabeth och Monica på middag! Mysigt!

Annars idag har det varit en helt okej dag, ganska pigg faktiskt (jämfört med de andra två senaste dagarna). Så det har varit skönt. Och vädret, det är ju hur underbart som helst! Fast på morgonen måste jag säga att det är lite kallt, men annars börjar det faktiskt bli vår! Jippi!
Idag kom även en polis till skolan som skulle föreläsa lite för oss. Det var inget spec. han pratade bara, verkade allmänt sur.

Igår dansade jag tillsammans med Lin. Det var ok, dansen var hyfsad och så. Vi hade Josefin, Sofie hade tydligen slutat p.g.a annat hon håller på med så vi ska ha Josefin resten av terminen. Det är rätt kul:) Innan dansen gick jag och Lin och köpte varsin pastasallad på konsum! Det var riktigt gott, mums! Köpte en med kyckling (såklart) och fetaost, gud så gott:) Vi satt i Tessinparken och sedan köpte vi glass också, jag på Lejonet och Björnen (jag vet att det inte heter så längre men kommer alltid säga så:)), de har verkligen jättegod glass, dock dyr. Sedan gick vi till dansen!

I förrgår var jag och Lin på stan! Vi kollade på skorna vi var intresserade av och jag skulle vilja ha de som jag är intresserade av men de glappar när jag går i dem, så jagfår se om jag hittar en lösning....Lin köpte inte heller sina skor. Vi får väl se om nån av oss köper dem. Vi gick omkring på stan ett bra tag, innan vi åkte hem satt vi vid strandvägen och åt muffin/glass och hade på musik haha. Mys!

Detta ska jag i alla fall göra idag (mycket viktigt):
- Handla (till efterrätten jag ska göra ikväll)
- Duscha, tvättahåret (usch, det behövs verkligen!)
- Sätta mig på balkongen tillsammans med ett mellanmål ( Sol + mat = mys!)
- Ha en middag för mamsi (grattis igen:))
 
Och säkert något mer, kommer inte ihåg;)

Ska dra, puss och kram!



Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback