TISDAG, ONSDAG, TORSDAG

Vaknade av den hemskt höga ringsignalen imorse. RIIIING. Trodde ärligttalat att jag skulle få hörselskada eller något sånt. Men, nej, jag hör fortfarande. Som tur är.

Gjorde mig iordning på en halvtimme, rätt duktigt för att vara mig alltså. Gick sedan till Lin (ett bevis till att jag var riktigt trött kan ju vara att jag först åkte till fel våning, där hon bodde förut). Jag hittade hem till henne och sedan gick vi ner till stan. Vi åt lunch och efter det fick jag ont i magen och började må illa så jag bestämde mig efter ett tag att åka hem.  Lyckades ta mig hem med tunnelbanan och har varit hemma ett tag nu.

Igår var jag på stan med Magdalena. Det var jättemysigt! Jag köpte hängselklänningen från Vila och Magdalena köpte massa fina saker. Vi fikade på taket på kulturhuset som kan säga hade en ganska bra utsikt. Mycket bra alltså. Där satt vi och efter tag kom Johan och joinade. Jättetrevligt:) Vi splittrade på oss och när jag och Magdalena var klara ringde vi Johan och så möttes vi och åkte tillsammans hem och åt middag här på balkongen. Efter att ha kollat på Project Runway och vem som skulle bli nästa Pussycat doll åkte de hem och efter ett tag gick jag och la mig.
image641image642
Johan, Magdalena och jag på fiket.

I tisdags var jag på Justin Timberlake konserten med Cissi och Sofia. Den var verkligen jättejättebra! Man kan säga att den blev bättre och bättre.
Först var det ett förband som jag inte ens kommer ihåg namnet på, bra var de i alla fall inte. Natasha Bedingfield, som kom efteråt var däremot mycket bättre. Hitten Unwritten gjorde hon riktigt bra. Hon spelade även sin nya låt Soulmate (
lyssna på den här). Men allra bäst var såklart Justin Timberlake. Och jag måste även ge beröm till Timberland som verkligen fick igång publiken. Hade en riktigt härlig kväll!

Här är lite bilder från mobilen:
image644
Scenen stod i mitten av globen. Runt om var det ett staket (VIP personerna fick stå där, biljetten kostade 3 500kr). Utanför fick alla andra stå, förutom de som satt på läktaren då, som jag gjorde.:)

image645
Cissi och Soffi.

image646
Natasha i sin gröna klänning

image647
En liten bild på Justin och publiken som desperat försökte nudda hans ben.

Well, det var allt för mig so long. Puss och kram, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Värst va bra kamera du hade då :P

2007-06-22 @ 10:26:33
Postat av: Maria

jao:P

2007-06-22 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback