STAN X2

Uj uj uj, vad jag blev trött. Kom hem från stan för ett tag sedan, har köpt en hel del saker.

Igår var jag med Lin på stan, hittade en klänning, en skjorta och ett armband! Najs. Hade mycket trevligt. Var med Lin resten av dagen, spelade kort, tog en kvällsprommis mm.
Idag var jag däremot med mami på stan, igen! Hittade tre(fem) smycken från Indiska (ett halsband, ett armband och tre armband som hörde ihop), en väskaCooktail + ett halsband, ett par skor In Wear och så en till palestinasjal, fast denna gång från Urban Outfitters. Funderar även på att köpa ännu en till på Indiska, himla fina. Och billiga.

Har tyvärr glömt sladden man kopplar in till datorn från kameran så kan inte visa bilderna än, men får se till att hämta den snart. Jättesnart.

Nu ska jag slappa. Ciao

Kommentarer
Postat av: asså...

HAHAH seriöst, PALESTINA SJAL?!
Är du typ emo eller? :S

2007-06-27 @ 00:00:56
Postat av: Straawberry

nädå;)

2007-06-27 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback